مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 09:302020-01-05ورزشي

در جست وجوی ستاره های اصفهان


جشنواره ای به نام «منظومه ستارگان درخشان» در اصفهان آغاز به کار کرده که ویژه نوجوانان 12 تا 18 ساله است و قصد دارد، بازتعریفی از ستاره شدن داشته باشد.

- ایسنا/اصفهان جشنواره ای به نام منظومه ستارگان درخشان در اصفهان آغاز به کار کرده که ویژه نوجوانان 12 تا 18 ساله است و قصد دارد، بازتعریفی از ستاره شدن داشته باشد.

محمدرضا احمدی، دبیر جشنواره منظومه ستارگان درخشان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروزه به اشتباه از سلبریتی ها به عنوان ستاره نام می برند، درحالی که سلبریتی ها نمی توانند الگوی زندگی ما باشند.

وی با اشاره به ویژگی های این جشنواره تصریح کرد: منظومه ستارگان درخشان یک قدم قبل از پروسه استعدادیابی است و شامل نوجوانان اصفهانیِ کنشگر در زمینه آیینی و مذهبی، کسب و کار، مدیریت، ابداع و اختراع، رسانه، اجتماعی و مدنی، معلول کنشگر و هنرآفرین در زمینه ادبیات فارسی، ورزش وتربیت بدنی، صنایع دستی، هنرهای نمایشی، سینما و تلویزیون، موسیقی های بومی و ملی، هنرهای تجسمی و شهری می شود.

احمدی ادامه داد: پس از ثبت نام نوجوانان علاقه مند در سایت و پر کردن فرم، برگزیدگان به مصاحبه دعوت می شوند، در برابر سه داور می نشینند تا در نهایت بفهمند استعداد ستاره شدن را دارند یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جست وجوی ستاره های اصفهان

در جست وجوی ستاره های اصفهان