مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 10:402020-01-05سياسي

راز «سردار» که بعد از 15 سال آشکار شد + فیلم


ستاد بازسازی عتبات عالیات پس از 15 سال فعالیت، اعلام کرد: «حاج قاسم سلیمانی پرچمدار و بنیانگذار بازسازی عتبات عالیات بود.

» - ستاد بازسازی عتبات عالیات پس از 15 سال فعالیت، اعلام کرد: حاج قاسم سلیمانی پرچمدار و بنیانگذار بازسازی عتبات عالیات بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در فیلمی که این ستاد برای نخستین بار منتشر کرده، سردار سپهبد قاسم سلیمانی از دلایل راه اندازی ستاد بازسازی عتبات عالیات و آرزوهایش می گوید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 مکان های مقدس و مذهبی همچون حرم های امامان شیعه در عراق زمان حکومت رژیم بعث صدام با بی توجهی، تخریب و سرقت مواجه بودند.

در سال 1382 پس از سقوط رژیم بعث، جمعی از متخصصان، معتمدان، خیران و دوستداران اهل بیت (ع)، با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ستاد بازسازی عتبات عالیات و پشتیبانی عراق را تشکیل داد.

هدف آن بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه معصومین (ع) و رسیدگی به اماکن مذهبی در کشور عراق و دیگر کشورها و انجام فعالیت های انسان دوستانه به مردم عراق و دیگر کشورها در صورت نیاز و وجود منابع مالی با اولویت کشورهای اسلامی تعیین شد.

نوع فعالیت این ستاد غیردولتی ، داوطلبانه و غیرانتفاعی تعریف شد و ماموریت آن فراتر از بازسازی صرف اماکن مقدس در عتبات عالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز «سردار» که بعد از 15 سال آشکار شد + فیلم

راز «سردار» که بعد از 15 سال آشکار شد + فیلم