مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 12:152020-01-05اقتصادي

نبرد سرسخت خودروسازان آمریکایی و ژاپنی


به تازگی فهرستی از پرفروش ترین خودروهای آمریکا در سال 2019 میلادی منتشر شده که نشان می دهد نبردی تنگاتنگ میان خودروسازان آمریکایی و ژاپنی برای تسلط بر این بازار رخ داده است.

- به تازگی فهرستی از پرفروش ترین خودروهای آمریکا در سال 2019 میلادی منتشر شده که نشان می دهد نبردی تنگاتنگ میان خودروسازان آمریکایی و ژاپنی برای تسلط بر این بازار رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایالات متحده آمریکا بدون شک یکی از بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان محسوب می شود که همواره کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودروسازی، با بررسی آمار و تحلیل میزان فروش برندهای مختلف در بازه های زمانی مختلف گزارش های متعددی را درباره نحوه عملکرد و میزان موفقیت آنها در این بازار تهیه و منتشر می کنند.

حالا تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده فهرستی از پرفروش ترین خودروهای موجود در بازار ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد که می توان دریافت برندهای آسیایی و آمریکایی در نبردی تنگاتنگ به شدت در تلاش بوده اند تا سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص دهند و با عرضه محصولات لوکس، قدرتمند و مجهز نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کنند.

در وب سایت فهرستی از 10 خودروی پرفروش و محبوب در بازار آمریکا در سال 2019 میلادی آمده که به شرح زیر است: بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد سرسخت خودروسازان آمریکایی و ژاپنی

نبرد سرسخت خودروسازان آمریکایی و ژاپنی