مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 12:402020-01-05سياسي

سردار سلیمانی محبوب قلوب ملت های منطقه بود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: سردار سلیمانی با ایمان و اعتقادی که داشت، محبوب قلوب ملت های منطقه و همه آزادی خواهان جهان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد بعدازظهر یکشنبه در جلسه با معاونان و کارکنان اوقاف ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهارکرد: امیدواریم با اخلاص عمل ادامه دهنده راه سردار حاج قاسم سلیمانی باشیم.

وی افزود: زبان یارای توصیف بزرگی و شهامت چنین مردی نیست و هرچه بگوییم در رثای این سردار رشید اسلام، کم است.

سلیمانی فرد ادامه داد: تمام دنیا در برابر بزرگی و عظمت سردار سلیمانی سر تعظیم فرود آورده و این بزرگی و عظمت برخاسته از ایمان و ولایتمداری ایشان داشت.

وی گفت: در وجود نازنین سردار سلیمانی ولایتمداری، استواری در عقیده و میدان عمل موج می زند و ایشان ثابت قدم بود و به راستی باید به چنین مردانی غبطه خورد.

سلیمانی فرد با اشاره به رشادت ها و جان فشانی سردار سلیمانی اضافه کرد: 45 کشور عربی، غربی و اسراییلی و غیره تصمیم گرفتند که رژیم سوریه را تغییر داده و جبهه مقاومت در اختیار آن ها قرار بگیرد، آن ها داعش را ایجاد کرده تا اسلام را به شکل دیگری نشان دهند.

وی افزود: 80 درصد سوریه و 70 درصد عراق در اشغال داعش قرار داشت که سردار سلیمانی از خودگذشتگی کرد و در زمانی که کارشناسان نظامی معت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی محبوب قلوب ملت های منطقه بود

سردار سلیمانی محبوب قلوب ملت های منطقه بود