مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 13:352020-01-05سياسي

بادامچیان: خون شهدای بین المللی اسلام تیر خلاص به حضور آمریکا در منطقه است


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی مهندس گفت: خون شهدای بین المللی اسلام تیر خلاص به حضور آمریکا در منطقه است.

- دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی مهندس گفت: خون شهدای بین المللی اسلام تیر خلاص به حضور آمریکا در منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی یک سردار اسلامی و ملی و متعلق به مبارزات ملت های اسلامی در قاب بین الملل اسلام بود.

او یک عارف مجاهد و یک استراتژیست بی نظیر در امر مبارزه با تروریسم بود.

او همانند کوهی بلند و صخره ای سخت و دریایی جوشان بود که در برابر موج هجوم تروریسم در غرب آسیا ایستاد و پرچم داعش را از عراق و سوریه به زیر کشید و نگذاشت حتی دامنه تجاوزات داعش به اروپا برسد و او استحکام بخش پایه های مکتب مقاومت در غرب آسیا و حتی جهان است.

وی از ابومهدی المهندس به عنوان یار وفادار سردار سلیمانی یاد کرد و افزود: سازه اصلی مقاومت در عراق با شکل گیری حشد الشعبی بوجود آمد و المهندس در مهندسی این سازه نقش تعیین کننده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: خون شهدای بین المللی اسلام تیر خلاص به حضور آمریکا در منطقه است

بادامچیان: خون شهدای بین المللی اسلام تیر خلاص به حضور آمریکا در منطقه است