موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 14:152020-01-05سياسي

آغاز پویش اکرام ایتام و محسنین در همدان


پویش اکرام ایتام و محسنین عصر امروز، رسما فعالیت خود را همزمان با سراسر کشور در همدان آغاز کرد - مرکز همدان، بر اساس این طرح در کشور یک میلیون نفر و در استان همدان 31 هزار نفر از ایتام تا پایان سال توسط افراد خیر زیرپوشش کمک های مادی قرار می گیرند.

همچنین به پاس حمایت های آقایان دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان و پورداوود مدیرکل آموزش و پرورش از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین، رییس کمیته امداد امام خمینی کشور لوح سپاس به آنان اهدا کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در مراسم رسمی آغاز پویش طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: با تاکید استاندار همدان اجرای این طرح تا پایان سال به عنوان اولویت نخست فرمانداران است و سرکشی از خانواد های زیرپوشش از اولویت های فرمانداران و مدیران اجرایی شهرستان ها خواهد بود.

آقای آزادبخت تاکید کرد: مدیران و مسئولان اجرایی و اداری استان باید با مردم با ملاطفت و نیکویی و احترام برخورد کنند و با ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مردم آنان را به آینده نظام و انقلاب امیدوار کنند.

آقای پورداوود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان هم گفت: بستر اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در بیش از 2 هزار و 500 مدرسه استان فراهم است و علاوه بر دانش آموزان فرهنگیان هم در اجرای این طرح خداپسندانه مشارکت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش اکرام ایتام و محسنین در همدان

آغاز پویش اکرام ایتام و محسنین در همدان