مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 14:352020-01-05سياسي

بررسی روند پیگیری حقوقی شهادت سردار سلیمانی در کمیسیون حقوقی مجلس


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از بررسی روند پیگیری حقوقی شهادت سردار سلیمانی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از بررسی روند پیگیری حقوقی شهادت سردار سلیمانی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

حسن نوروزی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار کرد: جلسه امروز حال و هوای موضوع شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی را داشت در این جلسه با حضور معاون حقوقی وزارت دادگستری، معاون بین الملل قوه قضاییه و مرکز پژوهش ها به بحث امکان پیگیری حقوقی جریان شهادت شهدای حمله تروریستی آمریکا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: مقرر شد قوه قضاییه در خصوص رفع خلع قانونی در حوزه مبارزه با تروریسم لایحه ای را آماده کند.

قرار شد در جلسه آتی با حضور اساتید برخی از کارشناسان از مرکز پژوهش ها و وزارت اطلاعات، وزارت خارجه و قوه قضاییه جلسه ای داشته باشیم تا بررسی کنیم که آیا باید پیگیری حقوقی این موضوع را از طریق دادگاه بین المللی کیفری انجام داد یا خیر و چگونه باید روند پیگیری حقوقی این موضوع در دستور کار خود قرار دهیم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: موضوع بعدی بررسی استفاده از ظرفیت قانون داخلی مانند ماده 5 قانون مجازات اسلامی در رابطه با حفظ و دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روند پیگیری حقوقی شهادت سردار سلیمانی در کمیسیون حقوقی مجلس

بررسی روند پیگیری حقوقی شهادت سردار سلیمانی در کمیسیون حقوقی مجلس