مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 05:552020-01-06پزشكي

احداث بخش جدید دیالیز در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه


کرمانشاه_ مسئول بیماری های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از احداث بخش جدید دیالیز در بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.

- کرمانشاه_ مسئول بیماری های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از احداث بخش جدید دیالیز در بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.

بهنام روندی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استان کرمانشاه به طور متوسط 650 بیمار دیالیزی دارد، اظهار داشت: انجام عمل دیالیز در مراکز دیالیز عمده ترین خدمت ارائه شده است.

مسئول بیماری های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هر بیمار دیالیزی هفته ای سه جلسه و هر جلسه چهار ساعت به دستگاه دیالیز نیاز دارد که هزینه انجام آن برای بیمار رایگان است.

این مسئول بیان داشت: در شهرستان کرمانشاه دو بخش دیالیز شامل یک بخش در بیمارستان امام رضا (ع) با 40 دستگاه برای ارائه خدمات به 250 بیمار به صورت 24 ساعته و یک بخش در بیمارستان امام خمینی(ره) با 20 دستگاه و ظرفیت 150 بیمار در سه شیفت کاری به بیماران خدمات رسانی می کند.

روندی گفت: هر بخش برای بیماران خاص یک دستگاه در اتاق ایزوله و چند دستگاه رزرو دارد که در صورت خرابی دستگاه ها جایگزین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بخش جدید دیالیز در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه

احداث بخش جدید دیالیز در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه