مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 06:052020-01-06سياسي

شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش از حیات او برای آمریکایی ها خطرناک است


همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار بیشتر از زمانی که این سردار رشید اسلام در حیات بود برای آمریکاییها خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر رجایی شامگاه یکشنبه در تجمع بزرگ مردم کاشان در خونخواهی از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در میدان جهاد کاشان برگزار شد با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت عروج ملکوتی این مجاهد و سرباز وطن اظهار داشت: امروز کل جهان اسلام و آزادیخوهان جهان داغدار غم از دست دادن حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی با اشاره به سابقه مجاهدت ها و دلاوری های شهید سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در میدان نبرد با شجره خبیثه داعش در سوریه و عراق ابراز داشت: مهمترین خصلت حاج قاسم که دل های زیادی را جذب خود کرد اخلاص، ایمان و تقوای او بود.

همرزم شهید حاج قاسم سوریه در جبهه مقاومت سوریه با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در نبرد با داعشیان زمان تمام رزمندگان جبهه مقاومت را به یک چشم نگاه می کرد، تصریح کرد: همه جهان در این چند روز دیدند که شهید سلیمانی محبوب قلوب مردم ایران و عراق و همچنین دیگر انسانهای آزادیخواه در سرتاسر جهان است.

وی از حضور همیشگی شهید سلیمانی در تمام صحنه های انقلاب و مبارزه با کفر و استکبار در طول 40 سال انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در جبهه مقاومت سوریه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش از حیات او برای آمریکایی ها خطرناک است

شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش از حیات او برای آمریکایی ها خطرناک است