مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 08:152020-01-06سياسي

دفاع از ولایت هزینه دارد


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: دفاع از ولایت هزینه دارد، وظیفه ما بصیرت، تجزیه و تحلیل درست از وقایع است در زمان حاضر دشمنان اسلام سازی می کند و اسلام سکولار و تشیع لندنی را تبلیغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیین باشکوه گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج ) استان زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت، کارکنان و جمعی از اعضای جمعیت هلال احمر برای ادای احترام و تکریم این سردار سرافراز اسلام در سالن اجتماعات شعبه زنجان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این مراسم گفت: بیش از 40 سال به طور مستمر با استکبار درگیر بوده ایم و همیشه حق با باطل این روند را سپری کرده و مسئله بینابینی وجود ندارد.

ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین(ع)، انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) تشکیل حکومت اسلامی بوده است، تاکید کرد: این بزرگواران برای تحقق این مهم تلاش کردند، اما با وجود طاغوت های زمان این حکومت اسلامی تشکیل نشد.

وی تاکید کرد: امام راحل با فکر بکر حکومت اسلامی را با پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل داد و نظام جمهوری اسلامی زاییده این انقلاب است که برای ادامه راه انقلاب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از ولایت هزینه دارد

دفاع از ولایت هزینه دارد