مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 10:502020-01-06سياسي

شهادت سردار سلیمانی سمت و سوی جریانات سیاسی ما را تغییر داد


معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شرایط خاصی که استکبار جهانی در چند روز اخیر با شهادت سردار سلیمانی بر ملت مسلمان ایران تحمیل کرد، - ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شرایط خاصی که استکبار جهانی در چند روز اخیر با شهادت سردار سلیمانی بر ملت مسلمان ایران تحمیل کرد، سمت و سوی جریانات سیاسی ما را تغییر داده است.

حجت الاسلام حسین شهسواری، امروز(16 دی ماه) در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره رقابت های قرآنی طلاب و روحانیون اهل سنت استان کردستان، با اشاره به اینکه شعار هفتمین دوره مسابقات قرآنی عمل به قرآن، ضرورت امروز جهان اسلام است، اظهار کرد: حادثه ای که برای سردار سلیمانی اتفاق افتاد در همین راستا بوده است چراکه این شهادت آیات قرآن را برای ما ترسیم کرد.

وی افزود: همان گونه که پیامبر اکرم (ص) اهل بیت، صحابه و تابعین پیامبر اسلام همگان اشداه علی الکفار بودند اگر بخواهیم مصداق دیگری در جامعه امروز مانند این بزرگ مردان اسلام پیدا کنیم، سپهبد سلیمانی یکی از این مصداق هاست.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اعلام کرد: مگر می شود کسی بدون پشتوانه قرآنی، در تیررس دشمنان بر روی خاکریز با صلابت و مردانگی و گام های آهنین قدم بردارد و لرزه به اندام دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی سمت و سوی جریانات سیاسی ما را تغییر داد

شهادت سردار سلیمانی سمت و سوی جریانات سیاسی ما را تغییر داد