مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 11:352020-01-06اجتماعي

رانندگان وانت بارهای برون شهری برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: رانندگان وانت بارهای برون شهری باید تا پایان دی ماه سال جاری برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده بیان داشت: با توجه به اینکه تخصیص سهمیه سوخت به وانت بارها از بهمن ماه امسال براساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل (بارنامه) انجام می شود، رانندگان و مالکان وانت بار برای فعالیت در جاده های برون شهری باید برای دریافت بارنامه نسبت به اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل ونقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل ونقل جاده ای برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل (بارنامه) است.

پناهنده ادامه داد: این اقدام به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده های کشور انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان یادآور شد: دستورالعمل های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری تدوین و شرایط برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان وانت بارهای برون شهری برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند

رانندگان وانت بارهای برون شهری برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند