مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 17:252020-01-06اجتماعي

محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهید جانباز در اراک اعلام شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای محدودیت ترافیکی مراسم تشییع جانباز شهید علی داودآبادی در شهر اراک در روز 17 دی(فردا) خبر داد.

- اراک- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای محدودیت ترافیکی مراسم تشییع جانباز شهید علی داودآبادی در شهر اراک در روز 17 دی(فردا) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید علی حسینی گفت: باتوجه به مراسم تشییع جانباز شهید علی داودآبادی از شهدای جانباز دوران حماسه ساز دفاع مقدس، در روزسه شنبه، هفدهم دی ماه، محدودیت های ترافیکی در شهر اراک به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس از ساعت 9 صبح روز سه شنبه تا پایان مراسم از تقاطع خیابان دکتر حسابی و خیابان امام خمینی (ره) به سوی خیابان سرباز، در خیابان قائم مقام، از تقاطع خیابان مولوی به طرف میدان شورا، از خیابان 17 متری شهید رجایی به سمت میدان شهدا، در کمربندی شمالی از میدان بسیج به سوی میدان فراهان، از خیابان امام خمینی تا تقاطع خیابان مسجد سیدها و تمامی مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (ص) محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه محدودیت های مذکور به صورت مقطعی بوده و تنها تا پایان مراسم تشییع این شهید گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهید جانباز در اراک اعلام شد

محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهید جانباز در اراک اعلام شد