مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 18:452020-01-06سياسي

حسن خلق دلیل محبوبیت سردار سلیمانی در بین ملت است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه خدا به حاج قاسم عزت داد، گفت: دلیل مقبولیت حاج قاسم در بین مردم حسن خلق وی بود و جز ولایت و ولی فقیه چیز دیگری را در نظر نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، عباس بایرامی امشب در مراسم گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در مسجد شهدا (امینی) لنگرود با بیان اینکه همه اقشار مختلف با عشق و علاقه در مراسم سردار ملی و مقاومت شرکت می کنند، اظهار کرد: همه از شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی شوکه شدند که به دست شقی ترین افراد به این فیض عظیم نائل آمد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی اجر مجاهدت های خود را به خوبی گرفت، گفت: گرچه شهادت این سردار برای ما خیلی سخت است ولی با توجه به مجاهدت های چهار دهه حاج قاسم جز شهادت انتظار دیگری نیز نبود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه هر کس درراه خدا باشد خود خدا راه را باز می کند، تصریح کرد: شهید سلیمانی همه وجود خود را برای رضای خدا گذاشت که علاوه بر محبوبیتش در بین همه اقشار ملت، به آرزوی دیرینه خود نیز رسید.

بایرامی با بیان اینکه خدا به حاج قاسم عزت داد و به همین دلیل در بین مردم محبوب شد، افزود: دلیل مقبولیت حاج قاسم در بین مردم حسن خلق وی بود و جز ولایت و ولی فقیه چیز دیگری را در نظر نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن خلق دلیل محبوبیت سردار سلیمانی در بین ملت است

حسن خلق دلیل محبوبیت سردار سلیمانی در بین ملت است