مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 21:052020-01-06بين الملل

اتحادیه اروپا فعال سازی مکانیزم ماشه علیه ایران را بررسی می کند


ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در جدیدترین اظهارات خود راجع به کاهش تعهدات برجامی ایران گفت: اروپا طی روزهای آتی روند فعال سازی مکانیزم ماشه که می تواند به پایان برجام منتهی شود را، - اتحادیه اروپا فعال سازی "مکانیزم ماشه" علیه ایران را بررسی می کند "ژان ایو لودریان" وزیر امور خارجه فرانسه در جدیدترین اظهارات خود راجع به کاهش تعهدات برجامی ایران گفت: اروپا طی روزهای آتی روند فعال سازی "مکانیزم ماشه" که می تواند به پایان برجام منتهی شود را، بررسی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه گفت که موضوع توافق هسته ای ایران دارد به آرامی نابود می شود و قدرت های اروپایی طی روزهای آینده در مورد آخرین کاهش تعهدات ایران تصمیم گیری می کنند.

ایران روز یکشنبه اعلام کرد که برای غنی سازی اورانیوم محدودیت هایی را حذف خواهد کرد و یک گام دیگر از توافق برجام که در سال 2015 با شش قدرت مهم جهان به دست آمد، برمی دارد.

این تصمیم پس از ترور و به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در یک حمله پهپادی آمریکا گرفته شده است.

ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه گفت: آخرین تصمیمات ایران به این معنی است که ایرانیان اکنون می توانند اورانیوم را بدون محدودیت و با مقادیر موردنظرشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا فعال سازی مکانیزم ماشه علیه ایران را بررسی می کند

اتحادیه اروپا فعال سازی مکانیزم ماشه علیه ایران را بررسی می کند