مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 04:302020-01-07سياسي

ساحل بکر بندرمقام زیر تیغ لودر!/ اظهارات متضاد اهالی و مسؤولان محلی+فیلم


ساحل زیبای مکسر واقع در بندرمقام به گفته شاهدان عینی در سکوت خبری، قسمت هایی از آن زیر تیغ لودرهای پیمانکار در حال تخریب جهت احداث سایت پرورش میگو و یا ماهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، اینگونه که از شواهد پیداست قسمتی از ساحل زیبای مکسر بندرمقام از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه جهت احداث سایت پرورش میگو به بخش خصوصی واگذار شده است که این واگذاری حواشی بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

این ساحل دست نخورده و بکر که به جرأت می توان گفت از بهترین و زییاترین سواحل جنوب کشور است به گفته شاهدان عینی در سکوت خبری، قسمت هایی از آن زیر تیغ لودرهای پیمانکار در حال تخریب جهت احداث سایت پرورش میگو و یا ماهی است.

تلاقی بی نظیر کوه هایی با اشکال مختلف، دریا، کلوت های بسیار زیبا، این ساحل دنج را به جاذبه گردشگری مبدل ساخته است.

به گفته اهالی و بومیان این منطقه با توجه به استقرار یک شرکت پرورش میگو از سال 84 تا کنون که هیچ سود و فایده ای برای بندر مقام و منطقه نداشته و تنها ضرر شوری مراتع و تخریب صیدگاه ها را به همراه داشته، این شرکت جدید هم که در غرب مقام واقع شده است دقیقا جایی مستقر می شود که از قدیم الایام محل صید و صیادی بوده و جایی که اکنون لودرها شروع به کار کردن نمودند دقیقا محل تخم گذاری لاک پشت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل بکر بندرمقام زیر تیغ لودر!/ اظهارات متضاد اهالی و مسؤولان محلی+فیلم

ساحل بکر بندرمقام زیر تیغ لودر!/ اظهارات متضاد اهالی و مسؤولان محلی+فیلم