مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 05:302020-01-07سياسي

نمی خواستیم حضور کودکان را در جنگ توجیه کنیم / عدم تمرکز نظام فرهنگی بر راهبردهایش


دست اندرکاران فیلم «23 نفر» که این روزها بر پرده سینماست،می گویند که نمی خواستند با این فیلم حضور کودکان را در جنگ توجیه کنند بلکه می خواستند، - دست اندرکاران فیلم 23 نفر که این روزها بر پرده سینماست،می گویند که نمی خواستند با این فیلم حضور کودکان را در جنگ توجیه کنند بلکه می خواستند،توضیح بدهند و در عین حال یادآور می شوند: فرمانده مستقیم بسیاری از این افراد در جنگ سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی بود و خود او جزو کسانی بود که بعضی از این بچه ها را بیرون می کشید و نمی گذاشت به جبهه بروند و اغلب آنهایی که به سن قانونی نرسیده بودند و به جبهه رفتند یا با کلک بوده و یا با تحمل شرایط سخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 23 نفر فیلمی سینمایی است که بر اساس یک داستان واقعی از 23 آزاده نوجوان جنگ ایران و عراق اقتباس شده است، مهدی جعفری کارگردان این فیلم، پیش از ساخت این اثر، مجموعه مستندی را هم از این 23 آزاده و همچنین ملاصالح قاری ساخته است.

جعفری درباره ساخت نسخه سینمایی این اثر توضیح می دهد که سعی شده در این فیلم توضیح داده شود چرا کودکان به جنگ می رفتند و حالا که آمده اند آیا از پس آن کاری که بر عهده شان بوده برآمده اند یا نه.

او معتقد است ما برای بعضی چیزها نمی توانیم معیار مشخصی بگذاریم، برای هرگونه ارزیابی و نظری باید موقعیت ها و شرایط حضور در جنگ را ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی خواستیم حضور کودکان را در جنگ توجیه کنیم / عدم تمرکز نظام فرهنگی بر راهبردهایش

نمی خواستیم حضور کودکان را در جنگ توجیه کنیم / عدم تمرکز نظام فرهنگی بر راهبردهایش