مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 05:552020-01-07پزشكي

جزییات راه اندازی کالج بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تشکیل کالج بین المللی را بهترین مدل برای تجاری سازی آموزشی و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم عنوان و اظهار امیدواری کرد که در مهرماه سال آینده در این کالج دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شاهد جذب دانشجو باشیم.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تشکیل کالج بین المللی را بهترین مدل برای تجاری سازی آموزشی و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم عنوان و اظهار امیدواری کرد که در مهرماه سال آینده در این کالج دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شاهد جذب دانشجو باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در نشستی با حضور معاونان بین الملل، آموزشی و توسعه مدیریت و منابع درخصوص راه اندازی کالج بین المللی برگزار شد، بیان اینکه هیچ تردیدی در ضرورت تشکیل کالج بین المللی دانشگاه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این امر به عنوان یک اصل ضروری مدیریتی در دانشگاه مطرح است و تمامی مجموعه های آموزشی، پژوهشی، پشتیبانی و خدماتی دانشگاه این راهبرد را تقویت می کنند.

وی بر ضرورت تسریع راه اندازی این کالج و تدوین برنامه های راهبردی کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت تاکید کرد و گفت: هویت بخشیدن به بحث بین المللی سازی آموزش دانشگاه یکی از کارکردهای مهم کالج مذکور است و تا وقتی که کالج بین المللی به عنوان یک نهاد مستقل شکل نگیرد این هویت مخد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راه اندازی کالج بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

جزییات راه اندازی کالج بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی