مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 06:552020-01-07سياسي

خرد راهبردی سردار سلیمانی را حتی دشمنان او هم ستایش می کردند


یک استاد علوم سیاسی بر این باور است که ادب، شجاعت و خرد راهبردی سردار سلیمانی را حتی دشمنان او ستایش می کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک استاد علوم سیاسی بر این باور است که ادب، شجاعت و خرد راهبردی سردار سلیمانی را حتی دشمنان او ستایش می کردند.

روح الله اسلامی، استاد علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد در یادداشتی که با عنوان سردار ملی ایران در نشریه وقایع اتفاقیه منتشر شده، معتقد است؛ آمریکا پس از جنگ جهانی دوم اقدامات نظامی و سیاست های یک جانبه و مداخله گرانه ای انجام داده که در آن ها بدون در نظر گرفتن فرهنگ، سازه های جمعی و اعتبار به فکر منافع اقتصادی است.

به منطق تجاری و بازی های بی اعتبار آمریکا، خودشیفتگی ترامپ نیز اضافه گردید که نتیجه آن رفتارهای غیرقابل پیش بینی است که در آن ها نشانی از تدبیر سیاسی وجود ندارد.

آمریکا آشوب و بی نظمی مهارشده ایجاد می نماید تا منافع خود را به لحاظ ماندگاری در منطقه و جذب سرمایه گذاری ناشی از ایجاد وحشت و ترور افزایش دهد.

اغلب کشورهای رانتی و مستبد منطقه که مشروعیت مردمی ندارند و در شرایط دولت ورشکسته هستند بدون حمایت آمریکا توان حفظ قدرت خود را ندارند.

به محض سقوط طالبان و حزب بعث در افغانستان و عراق هم گرایی ایران با همسایگان بیشتر گردید، ایران پیشگام مذاکرات و صلح بین الملل شد و با همه اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرد راهبردی سردار سلیمانی را حتی دشمنان او هم ستایش می کردند

خرد راهبردی سردار سلیمانی را حتی دشمنان او هم ستایش می کردند