مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 08:152020-01-07سياسي

از رضاقلدر تا ربع پهلوی؛ استاندارهای دوگانه یک خاندان


رضا شاه پهلوی وانمود می کرد که حجاب زنان باعث شده آن ها پیشرفت نکنند، به همین دلیل 84 سال قبل استفاده از چادر، روبنده و روسری را ممنوع کرد تا زنان ایرانی بدون هیچ مانعی بتوانند پیشرفت کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روزهای که سراسر ایران زمین به عطر و نام شهید سپهبد سلیمانی مزین شده و در شهرهای مختلف زن و مرد، کوچک و بزرگ، جریان های مختلف سیاسی و .

به میدان آمده و به آرمان های این سرباز وطن ادای دین می کنند، خبری از سلطنت طلبان نیست.

مخالفانی که همواره ادعا می کنند در طرف مردم ایستاده و می خواهند از آن ها در مقابل نظام اسلامی حمایت کنند! اما حالا که یک سردار مبارز کشور مظلومانه به شهادت رسیده و این گونه همه مردم را منسجم کرده حاضر نیستند سکوت خود را بشکنند.

فرزند محمدرضا پهلوی یا همان ربع پهلوی احتمالاً سکوت را ترجیح می دهد، چون اگر بخواهد محکوم کند باعث ناراحتی کدخدا شده و خود را در مقابل آمریکایی که به او پناه داده، قرار می دهد و یا اگر بخواهد این حادثه را تأیید کند، خود را در مقابل مردم می گذارد.

او برای این که بداند قدرت مردم از همه بیشتر است شاید لازم است نگاهی به تقویم بیندازد و از آنچه بر پدربزرگش گذشته درس عبرت بگیرد، 84 سال قبل درست در چنین روزی بود که رضاخان تمام قد مقابل مردم ایران ایستاد و استفاده از چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رضاقلدر تا ربع پهلوی؛ استاندارهای دوگانه یک خاندان

از رضاقلدر تا ربع پهلوی؛ استاندارهای دوگانه یک خاندان