مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 08:152020-01-07اقتصادي

تعداد اقامتگاه های بوم گردی بردسکن به 6 واحد افزایش می‎یابد


مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بردسکن گفت: به زودی با افتتاح 2 واحد اقامتگاه بوم گردی در بردسکن، تعداد اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان به 6 واحد می‎رسد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بردسکن گفت: به زودی با افتتاح 2 واحد اقامتگاه بوم گردی در بردسکن، تعداد اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان به 6 واحد می‎رسد.

احمد صابری زارع در گفت وگو با ایسنا به گردشگری روستایی و اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان بردسکن اشاره کرد و افزود: امروزه گردشگری روستایی هدف و مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

رشد، توسعه و اجرای صحیح صنعت گردشگری روستایی می‎تواند به رشد و توسعه کسب و کارهای محلی و بازگشت مردم از کلان شهرها به دیار خویش و به خصوص حفظ میراث فرهنگی کمک کند.

وی تاکید کرد: راه‎اندازی اقامتگاه های بوم گردی در روستاها موجب حفظ و احیای بافت‎های قدیمی شده است، شاهدیم که نسل امروز و فرزندان دیروز که در آرامش خانه ‎های قدیمی روستایی بزرگ شده‎اند و به دنبال کار و زندگی، به شهرها مهاجرت کرده‎اند، اکنون با برگشت به روستا، نه تنها خانه پدری و پر خاطره دیروز را تخریب و تسطیح نمی‎کنند بلکه در صدد مرمت، حفظ و احیای این بناهای تاریخی برای رسیدن به آرامش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد اقامتگاه های بوم گردی بردسکن به 6 واحد افزایش می‎یابد

تعداد اقامتگاه های بوم گردی بردسکن به 6 واحد افزایش می‎یابد