مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 08:352020-01-07سياسي

شیویاری: انتقام سختی در انتظار احمقان روزگار است


نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی سرباز روزهای سخت بود، گفت: به حول و قوه الهی، احمقان روزگار انتقامی سخت و در خور شأن خود خواهند دید.

- نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی سرباز روزهای سخت بود، گفت: به حول و قوه الهی، احمقان روزگار انتقامی سخت و در خور شأن خود خواهند دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب شیویاری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با ذکر بیت شعر هرگز نشود مهر تو پاک از دل ما، گر نیز شود زیر زمین منزل ما اظهار کرد: ایشان سرباز روزهای سخت بود.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین تسلیت به خانواده دکتر امینی فرد نماینده ایرانشهر که در حادثه تصادف جان خود را از دست داد، گفت: روز گذشته افتخار داشتم که نیابتا در ایرانشهر حوزه انتخابیه آقای امینی فرد حضور داشته باشم و پیام تسلیت و تعزیت آقایان دکتر لاریجانی و نوبخت و همکاران و اعضای محترم کمیسیون را به استحضار خانواده محترم ایشان برسانم.

نماینده مردم میانه خاطرنشان کرد: در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که حفظ وحدت و همبستگی را باید سرلوحه تمامی کارهایمان قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیویاری: انتقام سختی در انتظار احمقان روزگار است

شیویاری: انتقام سختی در انتظار احمقان روزگار است