مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 09:052020-01-07بين الملل

اولین راهنمایی میدانی کیم جونگ اون در سال جدید


رسانه دولتی کره شمالی امروز (سه شنبه) گزارش داد، کیم جونگ اون در نخستین راهنمایی میدانی خود در سال 2020 از یک کارخانه تولید کود در دست ساخت بازدید به عمل آورد که اقدامی آشکار در تاکید بر انگیزه اش برای ایجاد خوداتکایی اقتصادی برای غلبه بر تحریم های جهانی است.

- رسانه دولتی کره شمالی امروز (سه شنبه) گزارش داد، کیم جونگ اون در نخستین "راهنمایی میدانی" خود در سال 2020 از یک کارخانه تولید کود در دست ساخت بازدید به عمل آورد که اقدامی آشکار در تاکید بر انگیزه اش برای ایجاد خوداتکایی اقتصادی برای غلبه بر تحریم های جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، بازدید از کارخانه کود فسفات دار سانچون که در شمال پیونگ یانگ در حال احداث است، پنج روز پس از آن صورت گرفت که رسانه های دولتی گزارش دادند کیم جونگ اون به مناسبت سال جدید میلادی با حضور در آرامگاه پدر بزرگ و پدر فقیدش ادای احترام کرد.

این بازدید همچنین در بحبوحه گمانه زنی درباره خودداری کیم جونگ اون از حضور در انظار عمومی پس از شهادت سردار سلیمانی در حمله ددمنشانه آمریکا در سوم ژانویه و احتمال اینکه او هدف حمله مشابهی قرار گیرد، صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین راهنمایی میدانی کیم جونگ اون در سال جدید

اولین راهنمایی میدانی کیم جونگ اون در سال جدید