مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 09:402020-01-07سياسي

مافی: خلق حماسه اخیر توسط مردم بیانیه ای سیاسی بود


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان این که مردم با حماسه آفرینی خود بیانیه ای سیاسی صادر کردند، اظهار کرد که این کار نخستین اقدام انتقام جویانه بود.

- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان این که مردم با حماسه آفرینی خود بیانیه ای سیاسی صادر کردند، اظهار کرد که این کار نخستین اقدام انتقام جویانه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: حماسه آفرینی ملت ایران به منزله ی صدور یک بیانیه سیاسی بود و آنها نخستین اقدام انتقام جویانه را انجام دادند.

وی در تذکری به وزیر کشور و اطلاعات، اظهار کرد: امروز که در سایه سار ریخته شدن به ناحق خون شهدای ترور قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانش قرار داریم از لبنان تا به ایران به یک وحدت و همدلی بی نظیری دست پیدا کردیم و حتی در میان ملت آمریکا نیز این اعتراض نسبت به اقدام رییس جمهورشان بیان می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما در این میان متاسفانه شاهد فتنه انگیزی معدودی افراد در داخل کشور می باشیم که امهات قانونی که در مجلس شورای اسلامی مطرح می شود و مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار می گیرد به صورت ناشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافی: خلق حماسه اخیر توسط مردم بیانیه ای سیاسی بود

مافی: خلق حماسه اخیر توسط مردم بیانیه ای سیاسی بود