مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 10:002020-01-07اجتماعي

دانش آموزان البرزی برای سردار سلیمانی دل نوشته می نویسند


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از تشکیل پویش سپاس سردار خبر داد که در قالب آن دانش آموزان البرزی برای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دلنوشته می نویسند.

- فرشته فهمیده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار دل ها و آیینه مقاومت در کشورمان و سراسر جهان هستند، اظهار کرد: در این راستا و به منظور تجلیل از رشادت ها و دلاوری های ایشان و دیگر شهدای مقاومت یک پویش ملی دانش آموزی به نام سپاس سردار و تحت عنوان من یک حاج قاسم دیگر در مدارس استان البرز آغاز شده و شروع بکار کرده است.

وی در ادامه گفت: این پویش احساسات، دلنوشته ها، افکار و اندیشه های دانش آموزان را در ارتباط با شهید والامقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین الگوپذیری از این شهید بزرگوار را به نمایش می گذارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه ایثار و شهادت بودند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، این سردار شهید نمونه ای از تربیت شدگان شدگان مکتب جهاد و مقاومت هستند، به همین دلیل جهت پاسداشت سال ها مجاهدت خالصانه شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین ایثار و ولایت پذیری ایشان، مقرر شد تا فرهنگ سازی در خصوص رشادت های ایشان در میان دانش آموزان داشته باشیم و به همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان البرزی برای سردار سلیمانی دل نوشته می نویسند

دانش آموزان البرزی برای سردار سلیمانی دل نوشته می نویسند