مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 10:102020-01-07سياسي

ساخت سردیس سردار ملی مقاومت در میدان شهدای ذهاب رشت


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت از ساخت سردیس سردار ملی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای ذهاب خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت از ساخت سردیس سردار ملی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای ذهاب خبر داد.

شیرزاد امروز در یک صد و دومین جلسه این کمیسیون در شورای اسلامی شهر رشت با تبریک و تسلیت شهادت سردار بزرگ ایران اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایران اسلامی غرق در اندوه و ماتم از دست دادن نگین درخشان مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز پیکر این سردار بزرگ با عزت و افتخار بر روی دستان مردم قدرشناس ایران زمین تشییع شد.

وی با بیان اینکه از دست دادن سردار سلیمانی ضایعه ای بزرگ و دردناک است، افزود: این جنایت توسط شیطان بزرگ آمریکا و همدستانش رقم خورد و به حول و قوه الهی و وعده رهبر معظم انقلاب و درخواست ملت ایران اسلامی به زودی انتقامی سخت از عاملین این جنایت رقم می خورد.

شیرزاد با قدردانی از تلاش های شهرداری رشت و سازمان های مربوطه در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم شهادت سردار شهید سلیمانی، خاطرنشان: طی چند روز اخیر به منظور پاسداشت این سردار بزرگ در بسیاری از شهرهای کشور مکان هایی به نام سردار سلیمانی مزین شد و ما نیز در تلاشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سردیس سردار ملی مقاومت در میدان شهدای ذهاب رشت

ساخت سردیس سردار ملی مقاومت در میدان شهدای ذهاب رشت