مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 10:202020-01-07سياسي

لزوم بهره گیری از ظرفیت سمن ها در مدیریت پسماند


سازمان های مردم نهاد و تقویت آن ها یکی از الزامات برای مدیریت پسماند محسوب می شوند که باید از این ظرفیت بهره ببریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان گفت: سازمان های مردم نهاد و تقویت آن ها یکی از الزامات برای مدیریت پسماند محسوب می شوند که باید از این ظرفیت بهره ببریم.

مجید بیکی، امروز سه شنبه 17 دی، در جلسه کارگروه مدیریت پسماند و مخاطرات زیست محیطی، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: یکی از اساسی ترین راه های کاهش معضلات زیست محیطی در سطح شهرستان، آموزش، فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم در حوزه محیط زیست است.

وی افزود: یکی از تهدیدهایی که سلامت بشر را به خطر می اندازد و باید برنامه ریزی مدونی برای آن پیش بینی کنیم، مدیریت پسماندهایی است که در بخش های مختلف تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار نهبندان بیان کرد: در حوزه مدیریت پسماند شهری و روستایی دستورالعمل هایی در دو سال پیش ارائه شده که با شعاع 50 کیلومتر که شهرداری ها موظف هستند نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

بیکی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ماشین آلات دهیاری ها، باید برنامه ریزی لازم در راستای جمع آوری زباله های روستایی انجام و این موضوع با مدیریت شرکت تعاونی دهیاری ها در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از ظرفیت سمن ها در مدیریت پسماند

لزوم بهره گیری از ظرفیت سمن ها در مدیریت پسماند