مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 11:352020-01-07اقتصادي

تربیت معلم حرفه ای بهترین بهره وری از سرمایه گذاری برای توسعه کشور است


معاون امور اقتصادی و توسعه استانداری کردستان، بهترین بهره وری ها از سرمایه گذاری برای توسعه کشور را تربیت معلم حرفه ای دانست و گفت: یک اقدام اساسی برای توسعه کشور سرمایه گذاری روی معلمان حرفه ای است.

- تربیت معلم حرفه ای بهترین بهره وری از سرمایه گذاری برای توسعه کشور است ایسنا/کردستان معاون امور اقتصادی و توسعه استانداری کردستان، بهترین بهره وری ها از سرمایه گذاری برای توسعه کشور را تربیت معلم حرفه ای دانست و گفت: یک اقدام اساسی برای توسعه کشور سرمایه گذاری روی معلمان حرفه ای است.

حسین فیروزی امروز(17دی) در اولین جلسه خیرین دانشگاه فرهنگیان استان کردستان، اظهار کرد: در اندیشه های متعالی بشر همیشه رسیدن به یک جامعه آرمانی جزء آرزوها و خواسته ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه آرمانی یعنی جامعه عادلانه که عدالت آن بر پایه مردم سالاری باشد، افزود: برای رسیدن به این جامعه آرمانی باید تمام افراد جامعه رفتار عادلانه مبتنی بر مردم سالاری داشته باشند.

معاون امور اقتصادی و توسعه استانداری کردستان، با اشاره به اینکه معلم در مدرسه تجربه آگاه سازی را یاد می گیرد، بیان کرد: افرادی که آگاهی کامل را دارند معتقد هستند که مهم ترین سرمایه گذاری برای توسعه یک کشور در آموزش وپرورش صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت معلم حرفه ای بهترین بهره وری از سرمایه گذاری برای توسعه کشور است

تربیت معلم حرفه ای بهترین بهره وری از سرمایه گذاری برای توسعه کشور است