مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 12:012020-01-07سياسي

سکوت در برابر ظلم بیگانگان معصیت است


یکی از مراجع تقلید با تاکید براینکه سکوت در مقابل دشمنان اسلام و ایران معصیت است، گفت: سکوت در مقابل ظلم گناهی نابخشودنی است و این فریاد بیدادگری که توسط امام خمینی (ره) آغاز شده است همچنان باید ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با رییس و جمعی از اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم، با اشاره به شهادت سردار سلیمانی به دستور رییس جمهور آمریکا اظهار کرد: باید همواره به این موضوع به صورت جدی توجه داشت که دشمن در کمین بوده و باید نسبت به هرگونه تحرک آنان با هوشیاری برخورد کنیم.

وی با تاکید براینکه ریشه های انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است، تصریح کرد: خون شهدا هرگز پایمال نشده و موجب پربارتر شدن این انقلاب خواهد شد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه پرچم حق طلبی که به دست امام راحل در ایران برافراشته شده است بی شک به دست امام زمان (عج) خواهد رسید، بیان کرد: درخت  انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 40 سال پربارتر شده و تحریم های خصمانه موجب ایستایی آن نشده است.

آیت الله نوری همدانی با تاکید براینکه سکوت در مقابل دشمنان اسلام و ایران معصیت است، تصریح کرد: سکوت در مقابل ظلم گناهی نابخشودنی است و این فریاد بیدادگری که توسط امام خمینی (ره) آغاز شده است همچنان باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در برابر ظلم بیگانگان معصیت است

سکوت در برابر ظلم بیگانگان معصیت است