مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 19:252020-01-07سياسي

شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود


شهید قاسم سلیمانی ذوب در ولایت بود و همه اوامر رهبر انقلاب را عمل می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام محمود بنی جمالی امام جمعه چادگان در مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش که در مسجد جامع این شهربرگزار شد، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی آرزوی شهادت داشت و به آرزوی خود رسید این مرد مقاومت و ایثار با حضور درنبرد با داعش در سوریه و عراق باعث تقویت روحیه رزمندگان اسلام می شد.

امام جمعه چادگان بیان داشت: زندگی شهید قاسم سلیمانی سراسر مجاهدت، ایثار و مقاومت بود و عمری را در شهرهای کشور عراق و سوریه درنبرد با داعش گذراند.

وی افزود: دیدیم حضور مردمی را در تشیع شهدای مقاومت که پیر و جوان گریه می کردند و با مشت های گره کرده خواهان انتقام بودند.

جواد صالحی نیز در این مراسم گفت: خبر شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی قلب میلیون ها ایرانی را به درد آورد؛ زن، مرد، پیرو جوان همه آمدند و با بلند خود خواستار انتقام شدند.

کارشناس سیاسی افزود: ما تنها یک سردار سلیمانی از دست دادیم و صدها و هزاران قاسم سلیمانی در مقابل آن به وجود می آید و انتقام خون آن شهید دلاور را خواهند گرفت.

صالحی عنوان کرد: دشمن بداند ما تربیت شده راه امام حسین (ع) هستیم و از شهادت ترسی نداریم و هرچه از نیروهای جبهه مقاومت ما شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود

شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود