مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 00:302020-01-07بين الملل

شلیک ده ها موشک به مقر تروریست های آمریکایی در عین الاسد


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا هشدار داد در صورتی که به حملات موشکی ایران پاسخ دهد با پاسخ گسترده تر و قویتر مواجه خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک ده ها موشک زمین به زمین به پایگاه آمریکایی عین الاسد (بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق) در استان الانبار در غرب عراق خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان الانبار عراق را شهید قاسم سلیمانی نامگذاری کرد.

حملات موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در ساعت یک و بیست دقیقه بامداد یعنی زمان به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی انجام گرفته است.

شبکه تلویزیوین المیادین گزارش داد وضعیت نظامی ائتلاف آمریکایی در پایگاه عین الاسد بسیار آشفته است و خبرها از آتش گرفتن یک جنگنده آمریکایی حکایت دارد.

یک مسئول ارشد وزارت دفاع آمریکا حمله به پایگاه عین الاسد در استان الانبار را تأیید کرد و گفت: هنوز از تلفات و خسارت های این حمله خبری در دست نیست.

هشدار سپاهسپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد به ملت آمریکا می گوییم نظامیان خود را به منظور جلوگیری از تلفات جانی و خسارت های مادی از منطقه خارج کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک ده ها موشک به مقر تروریست های آمریکایی در عین الاسد

شلیک ده ها موشک به مقر تروریست های آمریکایی در عین الاسد