مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 04:102020-01-08بين الملل

تهدید مراکز فرهنگی حاکی از ضعف و ناتوانی رهبران آمریکا است


رییس بنیاد ایران شناسی واحد چهارمحال و بختیاری گفت: ضعف و ناتوانی رهبران آمریکا به ویژه ترامپ به جایی رسیده است که جنایات را پس از ترور سرداران و مبارزان میدان رزم، - به حوزه مراکز فرهنگی و تاریخی کشانده است.

عباس قنبری عدیوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه میراث فرهنگی هر کشور بخشی از میراث معنوی جهان به شمار می رود، اظهار کرد: برابر کنوانسیون های جهانی و موافقت نامه هایی که یونسکو به امضای همه کشورها رسانده است، این میراث به تمام مردم جهان تعلق دارد.

وی با بیان اینکه برج ایفل، دیوار چین یا تخت جمشید و سایر بناهای تاریخی در تمام کشورها متعلق به همه جهان است، گفت: این بناها به عنوان میراث فرهنگی جهانی در دانشگاه ها و محافل فرهنگی سراسر مورد توجه، بازدید و پژوهش قرار دارند.

قنبری اظهارات مقامات آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن اماکن فرهنگی ایران را ناشی از ددمنشی و سبوعیت آنان دانست و ادامه داد: ضعف و ناتوانی رهبران آمریکا به ویژه شخص ترامپ به جایی رسیده است که جنایات را پس از ترور سرداران و مبارزان میدان رزم، به حوزه فرهنگی و تاریخی کشانده است.

این نویسنده و پژوهشگر تأکید کرد: این همان چهره ای است که از آمریکا سراغ داریم و بر خلاف ادعایشان که همواره دم از شعارهای فرهنگی و ارزش های انسانی می زنند، خوی ددمنشانه آنان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید مراکز فرهنگی حاکی از ضعف و ناتوانی رهبران آمریکا است

تهدید مراکز فرهنگی حاکی از ضعف و ناتوانی رهبران آمریکا است