مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 05:152020-01-08اقتصادي

مزایای گوشی تولید داخل چیست؟


با تلاش برای تولید گوشی در داخل کشور و رسیدن به خط تولید دو میلیون در سال، اگرچه هنوز ویژگی ها و خدماتی که این گوشی ها دارند، به طور قطع مشخص نیست، - با تلاش برای تولید گوشی در داخل کشور و رسیدن به خط تولید دو میلیون در سال، اگرچه هنوز ویژگی ها و خدماتی که این گوشی ها دارند، به طور قطع مشخص نیست، اما برخورداری از سیستم عامل بومی شده و خرید قسطی از امکاناتی است که ظاهرا برای گوشی های داخلی در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع تولید گوشی ایرانی مدتی است که مطرح شده است، البته چند سال پیش هم گوشی هایی که به انحاء مختلف در داخل تولید شده بودند، در بازار موجود بود.

اما ؛ بر این اساس نسخه آخر گوشی، ظاهرا خوب و قابل رقابت با نوع خارجی اش شده است و گفته شده این امکان وجود دارد که پس از اینکه این گوشی به خط تولید رسید، به خبرنگاران دولت داده شود تا پس از بررسی، ایراداتش را اعلام کنند.

به همین دلیل، طرح حمایت از تولید و توسعه زیست بوم موبایل تولید داخل به تازگی کلید خورد.

زیست بوم تولید تلفن همراه هوشمند در داخل کشور در معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با هدف طراحی نقشه راه تبدیل کشور به قطب تولید تلفن هوشمند در منطقه اجرایی شده و با در نظر گرفتن شاخص هایی منطبق بر منطق بازار و تخصیص امکانات و فرصت ها به تولید داخل شکل اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای گوشی تولید داخل چیست؟

مزایای گوشی تولید داخل چیست؟