مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 05:282020-01-08بين الملل

روایتی از عملیات سپاه بدر در «سلیمان بیک»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند سلیمان بیک کاری از گروه تلویزیونی مرکز بسیج صداوسیما است که همپای نیروهای رزمنده مردمی عراق در قالب گردان های نظامی سپاه بدر و ارتش عراق بر ضد تروریست های داعش حضور داشته که طی آن حماسه آزادسازی شهرهای سلیمان .

- مستند سلیمان بیک به کارگردانی محمد صدری چهارشنبه 18 دیماه ساعت 21:40 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند سلیمان بیک کاری از گروه تلویزیونی مرکز بسیج صداوسیما است که همپای نیروهای رزمنده مردمی عراق در قالب گردان های نظامی سپاه بدر و ارتش عراق بر ضد تروریست های داعش حضور داشته که طی آن حماسه آزادسازی شهرهای سلیمان بیک و آمرلی عراق را که بیش از 80 روز در محاصره تروریست های داعش بود به تصویر کشیده است.

عملیات صورت گرفته برای آزادسازی آمرلی از چهار محور انجام گرفت که مهمترین آنها محورسلیمان بیک بوده است، با توجه به اهمیت و استراتژیک بودن محور سلیمان بیک، این نام برای مستند در نظر گرفته شده است.

در این مستند 35 دقیقه ای شاهد لحظات ناب پیشروی رزمندگان اسلام، شهادت و رشادت آنان و موفقیت های منحصر به فردی که انگیزه و روحیه رزمندگان نیروهای مردمی عراق را نشان می دهد، هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از عملیات سپاه بدر در «سلیمان بیک»

روایتی از عملیات سپاه بدر در «سلیمان بیک»