مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 06:452020-01-08اقتصادي

درمان دردهای مفصلی با زهر زنبور عسل


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز گفت: هر گرم ژل رویال زنبور عسل اگر به صورت مستقیم خریداری شود به قیت چهار هزار تومان به فروش می رسد و هر کیلو از آن هم چهار میلیون تومان قیمت دارد.

- ایسنا/البرز معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز گفت: هر گرم ژل رویال زنبور عسل اگر به صورت مستقیم خریداری شود به قیت چهار هزار تومان به فروش می رسد و هر کیلو از آن هم چهار میلیون تومان قیمت دارد.

مجتبی تقی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس سرشماری امسال زنبورستان های البرز، 69 هزار و 909 کلنی کندوی مدرن زنبور عسل در استان وجود دارد.

وی با اشاره به میزان تولید سالانه عسل در استان ادامه داد: میزان تولید عسل کندوهای موجود استان 352 هزار و 642 کیلوگرم است.

این مسئول اضافه کرد: به جز عسل به عنوان محصول اصلی کندوهای موجود، تولید محصولات جانبی زنبور عسل مثل ژل رویال هم طی سال های گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امسال 146 کیلوگرم ژل رویال در استان تولید شده که هر گرم از آن اگر به صورت مستقیم خریداری شود به قیت چهار هزار تومان به فروش می رسد و هر کیلو از آن هم چهار میلیون تومان قیمت دارد.

وی اظهار کرد: فروش ژل رویال در مقایسه با عسل برای بهره برداران صرفه اقتصادی بیشتری دارد که همین امر انگیزه برخی برای زنبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان دردهای مفصلی با زهر زنبور عسل

درمان دردهای مفصلی با زهر زنبور عسل