مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 07:102020-01-08بين الملل

حمله موشکی ایران به عین الاسد کاملاً حساب شده بود


استاد ژئوپلیتیک دانشگاه خوارزمی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق گفت: این حرکت نشان دهنده آن است که توان موشکی ایران آنقدر بالا هست که اگر قرار باشد پایگاه های آمریکایی موجود در کشورهای پیرامونی مورد حمله قرار گیرد این کار شدنی است.

- ایسنا/البرز استاد ژئوپلیتیک دانشگاه خوارزمی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق گفت: این حرکت نشان دهنده آن است که توان موشکی ایران آنقدر بالا هست که اگر قرار باشد پایگاه های آمریکایی موجود در کشورهای پیرامونی مورد حمله قرار گیرد این کار شدنی است.

مراد کاویانی درگفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی به دستور مستقیم رییس جمهور آمریکا، تنش در جنوب غرب آسیا رو به فزونی نهاده است.

وی در ادامه این حرکت ایران را پیش بینی پذیر دانست و افزود: فحوای سخنان بلند پایگان نظامی -سیاسی کشورمان مبنی بر انتقام و غلیان عواطف عمومی ناشی از شهادت سپهبد سلیمانی در کشور، واکنش نظامی ایران را پیش بینی پذیر می‎کرد.

این استاد دانشگاه خوارزمی اضافه کرد: این که چه زمانی و کجا معلوم نبود،تا اینکه ساعات آغازین شب چهارشنبه ده ها موشک بالستیک به پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان رمادی در غرب عراق برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی ایران به عین الاسد کاملاً حساب شده بود

حمله موشکی ایران به عین الاسد کاملاً حساب شده بود