مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 08:202020-01-08سياسي

مدیریت شهری فردیس مطالبات مردم را پیگیری کند


امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به حضور شهردار جدید، از مدیریت شهری خواست در جهت مطالبات مردم تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس در پیش از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار جدید که در سالن همایش فرمانداری فردیس برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، حضور گسترده و میلیونی مردم در مراسم تشییع و بدرقه پیکر این شهید و یارانش را آبی بر آتش فتنه و اغتشاشات دی ماه دانست و گفت: عدم ورود داعش به کشور و امنیت کنونی را مدیون این شهدا هستیم.

امام جمعه شهرستان فردیس در ادامه از شورای اسلامی شهر فردیس برای انتخاب غفاری به عنوان اولین شهردار فردیس، مسعود نجفی، سرپرست شهرداری و خسروزاده شهردار کنونی فردیس تقدیر و اظهار کرد: امیدواریم در زمان باقیمانده از اولین دوره مدیریت شهری فردیس شاهد ارائه خدمات بیشتری به شهروندان باشیم.

مردم از شورا و شهرداری توقعات بیشتری برای پیشرفت امور شهر دارند اگرچه تحقق برخی توقعات با توجه به شرایط امکان پذیر نباشد اما بخشی از آن توقعات به جاست و باید پیگیری شود.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گردنکشی های آمریکا در دنیا اذعان کرد: ما از خون حاج قاسم نمی گذریم؛ صبح امروز اولین اقدام در پاسخ به جنایت آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری فردیس مطالبات مردم را پیگیری کند

مدیریت شهری فردیس مطالبات مردم را پیگیری کند