مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 08:352020-01-08ورزشي

استیلی: ما ایران هستیم و هدفی به جز صعود نداریم


نشست خبری سرمربیان 4 تیم حاضر در گروه سوم رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا امروز از ساعت 12 ظهر به وقت محلی در سونگلای تایلند آغاز شد.

- نشست خبری سرمربیان 4 تیم حاضر در گروه سوم رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا امروز از ساعت 12 ظهر به وقت محلی در سونگلای تایلند آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال در ابتدای نشست خبری سرمربیان چهار تیم حاضر در گروه سوم رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا حمید استیلی، سرمربی تیم ملی المپیک ایران گفت: خوشحالیم که امکان حضور در چنین تورنمنتی را داریم و با آمادگی کامل همچنین آماده سازی مناسب به اینجا آمده ایم.

ما بهترین و آماده ترین نفرات این رده سنی را انتخاب کرده ایم و با تمرکز و آمادگی کامل برای انجام اولین مسابقه آماده می شویم.

استیلی در پاسخ به سوالی پیرامون انتظار طولانی ایران برای صعود به المپیک گفت: فوتبال ایران همواره یکی از قدرت های برتر آسیا بوده و در رده بزرگسالان جایگاه نخست رده بندی قاره را در اختیار داشته اما یکی از مشکلات اصلی در این رده سنی تقویم AFC است.

بازی های انتخابی در فیفا دی برگزار نمی شود و تیم های المپیک ما همیشه برای استفاده از بازیکنان باشگاه ها در تمرینات و اردوها دچار مشکل بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیلی: ما ایران هستیم و هدفی به جز صعود نداریم

استیلی: ما ایران هستیم و هدفی به جز صعود نداریم