مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 08:402020-01-08سياسي

ارائه آموزش های همگانی به 80دهیار/پرده خوانی هلال احمر در 60 نقطه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارائه آموزش های همگانی هلال احمر به 80 دهیار بخش مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رحیم شهریاری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه آموزشی همگانی هلال احمر ویژه دهیاران بخش مرکزی در جمع خبرنگاران بیان کرد: دهیاران هسته های اصلی هر منطقه بوده که می توانند در انتقال مفاهیم و مباحث مختلف به جامعه مخاطب نقش بسزایی ایفا کنند.

وی ادامه داد: از این رو آموزش های همگانی هلال احمر با موضوعات آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی برای 80 نفر از دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.

شهریاری بر ارائه طرح های نو و مبتکرانه و جدید برای فراگیری برنامه های آگاهی بخشی بین افراد جامعه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها، خبرگزاری و فضاهای مجازی و صدا و سیما می تواند آگاهی و آمادگی مردم در شرایط حادثه و بحران را افزایش می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین ظرفیت هایی مانند سازمان های مردم نهاد، ائمه جمعه و جماعت می تواند اهداف این هفته که به حداقل رساندن مخاطرات جامعه است، را محقق کند.

شهریاری بیان کرد: تمرین پناه گیری در قالب برنامه پرده خوانی در مراکز عمومی جامعه اعم از مدارس، دانشگاه ها، خوابگاه های دانشجویی و مساجد از جمله برنامه های محوری در افزایش سطح آگاهی جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های همگانی به 80دهیار/پرده خوانی هلال احمر در 60 نقطه

ارائه آموزش های همگانی به 80دهیار/پرده خوانی هلال احمر در 60 نقطه