مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 09:102020-01-08سياسي

درهم کوبیدن عین الاسد تحقق وعده ای صادق بود


خانه ایثارگران کل کشور با صدور بیانیه ای اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را تحسین کرد.

- ، خانه ایثارگران کل کشور با صدور بیانیه ای اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را تحسین کرد.

در بخشی از بیانیه آمده است:بسم الله القاصم الجبارینامت اسلامی داغدار، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامیزمان تحقق وعده صادق فرا رسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیرو های متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین الاسد را در هم کوبیدند.

خانه ایثارگران کل کشور، با تبریک این پیروزی بزرگ به امت اسلامی و مردم فداکار و عظیم الشان ایران اسلامی؛ این اقدام را تحسین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهم کوبیدن عین الاسد تحقق وعده ای صادق بود

درهم کوبیدن عین الاسد تحقق وعده ای صادق بود