مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 10:252020-01-08سياسي

آمریکا منتظر انتقام سخت تری از ناحیه سپاه پاسداران باشد


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: آمریکا منتظر آتش های بعدی و انتقام سخت تری از ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: آمریکا منتظر آتش های بعدی و انتقام سخت تری از ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد، زیرا دشمنان تنها زبان زور را می شناسند، بنابراین باید تنها با زبان زور با آن ها سخن گفت.

حجت الاسلام امان الله حسینی صدر در رابطه با شهادت سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکا اقدام جنایات کارانه ایی بود، حقوق دانان بین المللی می دانند که سردار سلیمانی شخصیت معمولی نبود و این عملکرد تجاوزی بر شخصیت ایشان بود که نباید در این شرایط صورت می گرفت.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی در این شرایط نقض حقوق بین الملل بود که متاسفانه ناقضان حقوق بین المللی امروز، مدافعان حقوق بشر هستند.

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: شهادت سپهبد خللی در امت اسلامی به وجود آورد، اما شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی به جامعه اسلامی خدمت خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان با اشاره به اینکه امروز رزمندگان و نیروهای هوا و فضای سپاه انقلاب اسلامی انتقامی سخت از آمریکا گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا منتظر انتقام سخت تری از ناحیه سپاه پاسداران باشد

آمریکا منتظر انتقام سخت تری از ناحیه سپاه پاسداران باشد