مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 10:362020-01-08اقتصادي

ضرورت همکاری دامداران منطقه با مأموران ثبت هویت دام


از دامداران منطقه تقاضامندیم با مأموران ثبت هویت دام به منظور ارائه خدمات بهتر و همچنین جلوگیری از قاچاق دام همکاری لازم را داشته باشند.

- حسن نظیفی پیش از ظهر چهارشنبه در تشریح اجرای طرح پلاک کوبی و هویت گذاری دام در پارس آباد به خبرنگار مهر گفت: از دامداران و به خصوص عشایر منطقه تقاضامندیم تا همکاری لازم با مأموران ثبت هویت دام به منظور هویت دار نمودن دام ها با توجه به اجباری بودن آن در سطح کشور و ارائه خدمات بهتر ادارات و همچنین جلوگیری از قاچاق دام را به عمل آورند.

وی افزود: کمیته عمرانی و اقتصادی شورای عشایری شهرستان پارس آباد به منظور هماهنگی ادارات مختلف شهرستان برای پشتیبانی و خدمات رسانی هر چه بیشتر به عشایر غیور و پر تلاش و نظر به اهمیت تولیدات عشایری و تلاش برای افزایش آن در شرایط کنونی کشور پیش از این نشستی با حضور دستگاه های اجرایی برگزار کرده و لزوم همکاری دامداران با مأموران ثبت هویت دام را یادآور شده است.

نظیفی ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته در خصوص حمایت از دامداران منطقه، به تبیین نقش و اهمیت عشایر و تولیدات بخش عشایری که با حداقل امکانات موجود به تولید انواع محصولات دامی و تأمین امنیت غذایی جامعه می پردازند اشاره کرد و افزود: توجه به مسائل عمرانی و اقتصادی و ارائه خدمات شایسته به دامداران از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری دامداران منطقه با مأموران ثبت هویت دام

ضرورت همکاری دامداران منطقه با مأموران ثبت هویت دام