مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 11:002020-01-08سياسي

سردار سلیمانی دشمن شناسی عملیاتی داشت


فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه گفت: در مدتی که در جبهه مقاومت در کنار سردار در سوریه و عراق بودم به قدری پیش بینی های نظامی وی درست از آب درمی آمد که گفتنی نیست، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه گفت: در مدتی که در جبهه مقاومت در کنار سردار در سوریه و عراق بودم به قدری پیش بینی های نظامی وی درست از آب درمی آمد که گفتنی نیست، سردار به نوعی دشمن شناسی عملیاتی داشت و در تجزیه و تحلیل جنگی، توانایی بالایی داشت.

سردار رحیم نوعی اقدم در آیین میثاق دانشگاهیان آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با سردار شهید قاسم سلیمانی، با اشاره شخصیت منحصر بفرد سردار شهید سلیمانی در مبارزه با داعش در سوریه و عراق اظهار کرد: هنوز فرصت زیادی برای ما وجود دارد تا به درستی پی به شخصیت حقیقی سردار ببریم.

وی با بیان اینکه مدت 6 سال در جبهه مقاومت و در شرایط بسیارسخت همراه سردار بودم، افزود: در مدتی که به عنوان سرباز در خدمت سردار سلیمانی بودم جزء تواضع و فروتنی و اخلاق مداری چیزی از ایشان ندیدم.

وی با طرح این سوال که چه چیز باعث شد برای تشییع پیکر سردار سلیمانی و همرزمانش، مردم اینگونه بدون توجه به حزب و جناح به خیابانها آمدند؟، تصریح کرد: هیچ کس در دنیا نمی تواند اینگونه حرکت مردمی را به صورت سیل خروشان به خیابانها آورد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی دشمن شناسی عملیاتی داشت

سردار سلیمانی دشمن شناسی عملیاتی داشت