مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 11:102020-01-08فرهنگي

انتخاب روستای کرملو مشگین شهر پایلوت گردشگری روستایی


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر گفت: روستای کرملو واقع در بخش رضی  مشگین شهر به عنوان پایلوت گردشگری روستایی انتخاب شد.

- انتخاب روستای "کرملو" مشگین شهر پایلوت گردشگری روستایی ایسنا/اردبیل رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر گفت: روستای کرملو واقع در بخش رضی  مشگین شهر به عنوان پایلوت گردشگری روستایی انتخاب شد.

ایمانعلی ایمانی امروز 18 دماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این انتخاب می تواند منجر به رونق صنایع دستی و گردشگری متناسب با فرهنگ بومی و مسائل مربوط به آب و خاک شود، گفت: این اتفاق در راستای طرح پیشگیری از مهاجرت بی رویه و جلوگیری از حاشیه نشینی اجرای طرح های بوم گردی و روستاگردی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی روستای کرملو ظرفیت کم نظیری در حوزه صنایع دستی، اقامتگاه بوم گردی و گردشگری طبیعی دارد که در قالب برنامه های مدون جهت توسعه روستا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس میراث فرهنگی مشگین شهر با اشاره به توانمندسازی جامعه روستایی و لزوم اشتغال زایی و درآمدزایی آنها یادآور شد: طرح تبدیل بخشی از خانه های روستای کرملو به اقامتگاه بوم گردی در دستور کار قرار دارد و این روستا به عنوان پایلوت گردشگری روستایی ایفای نقش خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب روستای کرملو مشگین شهر پایلوت گردشگری روستایی

انتخاب روستای کرملو مشگین شهر پایلوت گردشگری روستایی