مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 13:252020-01-08اقتصادي

صادرات 300هزار تُنی کیوی و مرکبات از مازندران


مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران از پیش بینی صادرات 300هزار تُنی کیوی و مرکبات تا پایان امسال خبر داد.

- مرکز مازندران، عزیزالله شهیدی فر با اشاره به صادرات 155هزار تُن کیوی و مرکبات تاکنون از مازندران گفت: تا پایان امسال، این میزان به 300هزار تُن (200هزار تُن کیوی و بقیه مرکبات) خواهد رسید.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه تاکنون 90هزار تُن کیوی و 65هزار تُن مرکبات به خارج صادر شد افزود: کشور های هدف صادرات حاشیه دریای خزر، خلیج فارس و هندوستان بوده است.

شهیدی فر گفت: در حال حاضر 70درصد مرکبات و کیوی تولیدی مازندران قابلیت صادرات داشته و با توجه به تولیدات مازاد نیاز کشور و نیز مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی به کشور های مختلف صادر می شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه بیشتر محصولات کشاورزی تولیدی استان از سایر گمرکات کشور صادر می شود افزود: پارسال سهم تسهیلات بخش کشاورزی مازندران 900میلیارد تومان بوده که بیش از 100درصد آن به میزان 930میلیاردتومان محقق و امسال پیش بینی می شود، بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه جذب و تاکنون بیش از 50درصد آن اختصاص یافته است.

شهیدی فر تصریح کرد: عمده تسهیلات پرداخت شده در ساختار تولیدی و صنایع تبدیلی و نیز تکمیلی و فرآوری کشاورزی مازندران شامل حوزه تولید و اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 300هزار تُنی کیوی و مرکبات از مازندران

صادرات 300هزار تُنی کیوی و مرکبات از مازندران