مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 15:102020-01-08حوادث

کشف 1500 قطعه مرغ قاچاق در شهرستان بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف یک هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یک هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش مرغ های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 350 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از برنامه ریزی های گسترده و منسجم پلیس برای مقابله با قاچاق خبر داد و با اشاره به توقیف محموله 650 میلیون ریالی جارو برقی های قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی همه کسی شهرستان بهار حین گشت زنی در محور همدان به کردستان، به یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو 30 دستگاه جارو برقی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نوری ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و گفت محموله قاچاق کشف شده را به صورت غیرقانونی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به استان های غربی را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1500 قطعه مرغ قاچاق در شهرستان بهار

کشف 1500 قطعه مرغ قاچاق در شهرستان بهار