مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 15:252020-01-08سياسي

تلاش شهید سلیمانی ایران را به قدرتمندترین کشور در منطقه تبدیل کرد


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت:با تلاش، همت و فعالیت این شهید والامقام و همرزمانش، جمهوری اسلامی ایران به امن ترین و قدرتمندترین کشور در منطقه تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز در جمع دانشجویان دانشکده نفت شهرستان، اظهار کرد: انتقام گیری ملت ایران از آمریکا تا ابد و پایان کار ادامه دارد و امیدواریم به دست منجی عالم بشریت این انتقام کامل شود.

وی عنوان کرد: بهترین کاری که مسؤولان می توانند در الگوگیری از شهید سپهبد قاسم سلیمانی انجام دهند این است که خادم مردم باشند و به صورت کامل به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حضور باشکوه و مثال زدنی مردم در تشییع شهید سلیمانی، گفت: مردم ما با این حضور بی نظیر و تماشایی خود نشان دادند که هر وقت لازم باشد، در صحنه و میدان هستند و مدافع انقلاب و دستاوردهای آن خواهند بود.

موسوی فرد عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله افرادی است که هم حیات و هم شهادت او برای مردم منفعت و برکت داشته است.

وی افزود: با تلاش، همت و فعالیت این شهید والامقام و همرزمانش، جمهوری اسلامی ایران به امن ترین و قدرتمندترین کشور در منطقه تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شهید سلیمانی ایران را به قدرتمندترین کشور در منطقه تبدیل کرد

تلاش شهید سلیمانی ایران را به قدرتمندترین کشور در منطقه تبدیل کرد