مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 17:252020-01-08سياسي

خون شهدا موجب تقویت اعتماد به نفس مردم و مسئولان در تحقق آرمان های انقلاب شده است


باور داریم که خون شهیدان موجب تقویت اعتماد به نفس مردم و مسئولان برای تلاش بیشتر جهت توسعه و بالندگی کشور و تحقق کامل همه آرمان های انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: باور داریم که خون شهیدان موجب تقویت اعتماد به نفس مردم و مسئولان برای تلاش بیشتر جهت توسعه و بالندگی کشور و تحقق کامل همه آرمان های انقلاب اسلامی است.

ارسلان زارع امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که در استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به تقارن ایام با مناسبت های مهم سیاسی و اجتماعی و مذهبی، اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگ بانوی جامعه توحیدی قرار داریم که زندگی ارزشمند و موثر ایشان در گسترش دین مبین اسلام و تشیع بی بدیل است.

وی با اشاره به سالروز قیام تاریخی مردم قم در 19 دی ماه و نقش آفرینی این حرکت در شکل گیری انقلاب اسلامی، افزود: قم شهر خون و قیام است، زیرا نقطه عطف مبارزات انقلابی محسوب می شود و اندیشه های مترقی بنیانگذار جمهوری اسلامی در به ثمر نشستن آن با عنایت خداوند باری تعالی و کمک فرزندان ملت و تقدیم شهدای فراوان اثرگذار بوده است.

استاندار گیلان پیروزی را وعده خداوند برای مردمی دانست که با توکل به قدرت لایزال الهی سرنوشت خویش را تعیین می کنند و گفت: باید از فرصت دهه مبارک فجر برای گرامیداشت ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا موجب تقویت اعتماد به نفس مردم و مسئولان در تحقق آرمان های انقلاب شده است

خون شهدا موجب تقویت اعتماد به نفس مردم و مسئولان در تحقق آرمان های انقلاب شده است