مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 00:052020-01-08بين الملل

تاکید حزب مجلس مسلمین بر استعفای وزیر خارجه پاکستان


از اسلام آباد, حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در اعتراض به رویکرد وزارت امور خارجه پاکستان در جریان افزایش تنش میان تهران و واشنگتن، استعفای وزیر خارجه این کشور را خواستار شد.

روابط عمومی حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان اعلام کرد، اعضای این حزب طی یک کنفرانس خبری در اسلام آباد با انتقاد از بیانات وزیر خارجه پاکستان در جریان تشدید تنش میان ایران و آمریکا، استعفای شاه محمود قریشی وزیر خارجه این کشور را خواستار شدند.

در بیانیه صادر شده از سوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان آمده است: علیرغم اینکه جنایتکاران آمریکایی با ترور سردار سپهد قاسم سلیمانی و نقض تمامی قوانین بین المللی بار دیگر منطقه را به سوی را ه ناامنی و بی ثباتی پیش برده اند، وزارت امور خارجه پاکستان چشم خود را بر جنایت تروریست های آمریکایی را بسته و اعلام بی طرفی کرده است.

حزب مجلس وحدت مسلمین اعلام کرد: ما این رویکرد وزیر خارجه پاکستان را به منزله حمایت از کاخ سفید می دانیم.

در این بیانیه آمده است: آمریکا برای حمله به اماکن فرهنگی و مذهبی در ایران تهدید می کند، درحالیکه این اماکن برای مردم پاکستان اعم از شیعه و سنی بسیار مقدس هستند.

اعضای این حزب همچنین با حمایت از حمله موشکی ایران به مواضع آمریکایی در خاک عراق اعلام کردند: ثبات و پایداری پاکستان به برقرای صلح دائمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید حزب مجلس مسلمین بر استعفای وزیر خارجه پاکستان

تاکید حزب مجلس مسلمین بر استعفای وزیر خارجه پاکستان