مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 04:202020-01-09سياسي

اجتماع مهابادی ها در سوگ شهادت فرمانده اتحاد


مردم غیور و شریف مهاباد امروز در مسجد جامع این شهرستان برای پاسداشت یاد سردارسپهبد قاسم سلیمانی گرد هم آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز آذربایجان غربی؛دراین مراسم فرمانده سپاه مهاباد گفت: حاج قاسم سلیمانی، بزرگ مردی بود که پیام آور صلح و امنیت در منطقه بودند و با پیروی از ولایت و رهبری همواره در خط مقدم مقاومت حضور داشتند.

سرهنگ رحیمی با اشاره به اینکه به بیگانگان این اجازه را نمیدهیم تا سرنوشت مردم را تعیین کنند گفت:نیروهای مسلح همواره پاسدار خاک وطن بوده و این درس را از مکتب سردار سلیمانی ها آموخته اند.

فرمانده سپاه مهاباد با بیان اینکه حوادث اخیردشمنان کشورمان را بهتر از قبل به ما شناساند خاطر نشان کرد: همه ما واقف هستیم امروز ملت ایران هریک همچون این شهید والا مقام در برابر شیطان بزرگ می ایستند و به لطف الهی همواره این مملکت با عظت و سربلندی پرچمدار اسلام و مقاومت در منطقه است.

وی اضافه کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود حافظ ایران اسلامی بودند و شهادتشان موجب افزایش وحدت بین گرایش های سیاسی و آحاد مردم شد.

امام جمعه مهاباد هم در مراسم گرامیداشت یاد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: هدف آمریکا با این اقدمات جنایتکارانه ضربه زدن به اسلام است اما هرگز نخواهد توانست به اهداف خود جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مهابادی ها در سوگ شهادت فرمانده اتحاد

اجتماع مهابادی ها در سوگ شهادت فرمانده اتحاد